Referenssit - Tallink

SMS-viestinvälitys ja Ryhmäviestipalvelu osana asiakas- ja henkilökuntaviestintää

Tehostimme ja helpotimme Tallink Siljan asiakas- ja henkilökuntaviestintää SMS-viestinnällä. Tehostamisen avulla nopeutettiin merkittävästi viestinnän yhteydenpitoa niin asiakkaisiin kuin henkilökuntaankin.

Tarve

Tallink Silja tarvitsi luotettavan SMS-viestinvälityksen osaksi varausjärjestelmäänsä. Asiakkaamme vaatimuksena oli, että viestinvälitysjärjestelmästä haluttiin lähettää viestejä myös eri maalaisten matkustajien puhelimiin. Tallink Silja tarvitsi lisäksi web-hallintaliittymän, josta viestejä voidaan lähettää manuaalisesti.

Ratkaisu

Tallink Siljalla otettiin käyttöön kahdensuuntainen SMS-viestinvälitys, joka on kytketty Tallink Siljan varausjärjestelmään. Lisäksi asiakaspalvelulla ja markkinoinnilla on käytössään Ryhmäviestipalvelu, jolla voidaan lähettää sekä yksittäisiä että ryhmäkohtaisia SMS-viestejä niin asiakkaille kuin omalle henkilökunnalle helppokäyttöisen web-hallintaliittymän kautta.

Hyödyt

SMS-viestintä tarjoaa Tallink Siljalle tehokkaan, nopean ja luotettavan tavan viestiä eri maalaisille asiakkailleen sekä sisäisesti omalle henkilökunnalleen.