SmartDialog - World of Messaging
SmartDialog – Teksti ja pikaviestit osaksi asiakas-ja sidosryhmäviestintää
SmartDialog. on uuden sukupolven viestialusta, jonka valmiiden palveluiden avulla teet älykästä digitaalista viestintää keskitetysti ja globaalisti teksti- ja pikaviestikanaviin. Sen avulla lähetät ja vastaanotat viestejä, luot keskusteluita kohdeyleisösi kanssa, automatisoit viestintääsi, lähetät etukoodeja ja laskutat maksuja puhelinlaskulla.
Kaikkia SmartDialogin palveluita hallitaan yhdestä web-hallintaliittymästä, jossa voit esimerkiksi tarkastella viestintään liittyvää statistiikkaa, hallinnoida palveluidesi käyttöoikeuksia ja lähettää ja vastaanottaa viestejä.
Web-hallintaliittymän dashboardille kokoat haluamaasi sisältöä widget-ikkunoihin, jotka voivat sisältää käymiäsi keskusteluita tai eri statistiikkaa palveluistasi.
Mitä SmartDialogilla voidaan tehdä
Lähetä teksti- ja pikaviestejä
Lähetä viestejä haluamillesi vastaanottajille eri viestikanaviin käyttämällä monipuolista web-hallintaliittymää tai api-rajapintaa. Voit lähettää viestejä tasaisesti kokoajan tai tehdä isoja massalähetyksiä.
Vastaanota viestejä ja keskustele
Vastaanota viestejä pikaviestisovelluksista ja hoida älykkäitä chat-keskusteluita helppokäyttöisen web-hallintaliittymän tai api-rajapinnan kautta.
Luo ja lähetä etukoodeja
Lähetä uniikkeja koodeja asiakasmuistamista tai -palkitsemista varten suoraan järjestelmästä eri pikaviestisovelluksiin. Esimerkiksi Ärräkoodin avulla palkitset R-kioskin tuotteilla.
Lähetä ja vastaanota kyselyitä
Tee mielipidekyselyitä ja tai asiakastyytyväisys-mittauksia NPS-indeksikyselyllä, käyttämällä SmartDialogin viestikanavat ja kyselyominaisuudet.
Vastaanota maksu-transaktioita
Vastaanota maksuja käyttämällä tekstiviestilaskutusta tai mobiilimaksua, jossa maksu suoritetaan loppuasiakkaan puhelinlaskulla. Voit myös liittää maksamisen osaksi viestintääsi.
Mitä uutta SmartDialog mahdollistaa?
WhatsApp-yhteys
Nyt myös yrityksillä on mahdollista lähettää ja vastaanottaa viestejä kuluttajien WhatsApp -sovellukseen. WhatsApp-yritysnumeron kautta lähetetyt viestit ovat salattuja. Jos asiakkaasi ei voi vastaanottaa WhatsApp-yritysviestejä, voit käyttää varalla tekstiviestilähetystä (fallback).
Pikaviestintä laajenee ja monipuolistuu
Tällä hetkellä SmartDialogin 1- ja 2- suuntaiset viestipalvelut ja Dialogikeskustelut tukevat SMS:n ja WhatsAppin lisäksi Facebook Messenger- ja Instagram Direct Message –viestejä.
Yritysten viestintää monipuolistamaan on SmartDialogiin tulossa lähiaikoina vaiheittain myös ”laajennettu SMS” eli RCS –viestikanava. Tarkoittaa että yritysviestinnässä voidaan hyödyntää pikaviestintää entistä monipuolisemmin!
Liitä viestintään mukaan kuvaa, ääntä tai liikkuvaa kuvaa. Viesteistä voit ohjata erillisille laskeutumissivuille, joissa voit kysyä esimerkiksi mielipide-palautteita tai antaa loppuasiakkaalle mahdollisuuden tehdä tilaus.
SmartDialogin palvelut
1-suuntainen viestipalvelu
Tavoita asiakkaasi 1-suuntaisilla SMS- ja WhatsApp-viesteillä
2-suuntainen viestipalvelu
Tavoita asiakkaasi 2-suuntaisilla SMS- ja WhatsApp-viesteillä
Dialogipalvelu
Dialogipalvelulla voidaan käydä vapaamuotoisia chat-keskusteluita
Koodipalvelu
Lähetä etukoodeja tai Ärräkoodeja sidosryhmille ja henkilöstölle
Kyselypalvelu
Tee automaattisia mielipide- ja NPS-kyselyitä SMS- ja pikaviesteillä
Maksupalvelu
Tekstarilaskutuksella tai mobiilimaksulla asiakas pystyy maksamaan helposti
1-suuntainen viestipalvelu
1-suuntaisella viestipalvelullamme lähetät esimerkiksi tarjouksia ja tärkeitä muistutusviestejä asiakkaillesi eri pikaviestisovelluksiin.
Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.
2-suuntainen viestipalvelu
2-suuntaisella viestipalvelullamme onnistuu viestien lähettämisen lisäksi myös asiakkaiden vastausten vastaanottaminen eri pikaviestisovelluksista.
Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.
Dialogipalvelu
Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat myös asiakkaillesi mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia, chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa.
Käytössäsi on useita pikaviestisovelluksia, esimerkiksi WhatsApp, SMS sekä Facebook messenger. Asiakkaasi käy keskustelua haluamassaan pikaviestisovelluksessa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita helppokäyttöisessä SmartDialogin web-hallintaliittymässä.
Koodipalvelu
Koodipalvelulla hallinnoit digitaalisia koodeja, joita voit liittää teksti- ja pikaviesteillä tapahtuvaan viestintääsi. Koodit voivat liittyä esimerkiksi etujen tarjoamiseen, jossa koodin avulla saa verkkokaupasta alennuksen tuotteesta tai lahjan kivijalkamyymälästä. Koodien käyttömahdollisuudet ovat monipuoliset.
Kyselypalvelu
Automaattisilla kyselyillä tekstiviesti- ja pikaviestikanavien kautta voit mitata esimerkiksi asiakastyytyväisyyttä tai henkilöstösi mielipidettä helposti ja kustannustehokkaasti. Kyselyviestiin on nopea vastata, jolloin vastausprosentit ovat korkeat! Näet reaaliaikaisen statistiikan web-hallintaliittymästä, jonka lisäksi saat tulosraportit automaattisesti sähköpostiisi.
Maksupalvelu
Maksupalveluiden avulla asiakkaasi maksavat pienet kertaostokset turvallisesti ja nopeasti suoraan mobiililaitteellaan, ja suorittavat laskun oman puhelinlaskunsa mukana.