SmartDialog - World of Messaging

SmartDialog – Teksti ja pikaviestit osaksi asiakas-ja sidosryhmäviestintää

 

SmartDialog. on uuden sukupolven viestialusta, jonka valmiiden palveluiden avulla teet älykästä digitaalista viestintää keskitetysti ja globaalisti teksti- ja pikaviestikanaviin. Sen avulla lähetät ja vastaanotat viestejä, luot keskusteluita kohdeyleisösi kanssa, automatisoit viestintääsi, lähetät etukoodeja ja laskutat maksuja puhelinlaskulla.

Kaikkia SmartDialogin palveluita hallitaan yhdestä web-hallintaliittymästä, jossa voit esimerkiksi tarkastella viestintään liittyvää statistiikkaa, hallinnoida palveluidesi käyttöoikeuksia ja lähettää ja vastaanottaa viestejä.

Web-hallintaliittymän dashboardille kokoat haluamaasi sisältöä widget-ikkunoihin, jotka voivat sisältää käymiäsi keskusteluita tai eri statistiikkaa palveluistasi.

Video: SmartDialog – World of Cloud Messaging

Mitä SmartDialogilla voidaan tehdä

Lähetä teksti- ja pikaviestejä

Lähetä viestejä haluamillesi vastaanottajille eri viestikanaviin käyttämällä monipuolista web-hallintaliittymää tai api-rajapintaa. Voit lähettää viestejä tasaisesti kokoajan tai tehdä isoja massalähetyksiä.

Vastaanota viestejä ja keskustele

Vastaanota viestejä pikaviestisovelluksista ja hoida älykkäitä chat-keskusteluita helppokäyttöisen web-hallintaliittymän tai api-rajapinnan kautta.

Luo ja lähetä etukoodeja

Lähetä uniikkeja koodeja asiakasmuistamista tai -palkitsemista varten suoraan järjestelmästä eri pikaviestisovelluksiin. Esimerkiksi Ärräkoodin avulla palkitset R-kioskin tuotteilla.

Lähetä ja vastaanota kyselyitä

Tee mielipidekyselyitä ja tai  asiakastyytyväisys-mittauksia NPS-indeksikyselyllä, käyttämällä SmartDialogin viestikanavat ja kyselyominaisuudet.

Vastaanota maksu-transaktioita

Vastaanota maksuja käyttämällä tekstiviestilaskutusta tai mobiilimaksua, jossa maksu suoritetaan loppuasiakkaan puhelinlaskulla. Voit myös liittää maksamisen osaksi viestintääsi.

Mitä uutta SmartDialog mahdollistaa?

Chatit – Rajaton määrä samanaikaisia, vapaamuotoisia keskusteluita kohderyhmiesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa
 
SmartDialogin keskiössä on mahdollisuus aloittaa vapaamuotoisia keskusteluita eri kohderyhmien kanssa monesta eri pikaviestisovelluksesta. Loppukäyttäjän käyttökokemus paranee, koska keskustelut voidaan käydä vapaamuotoisesti ilman hakusanojen käyttöä ja juuri siinä pikaviestisovelluksessa, jossa asiakkaasi haluaa.
 

WhatsApp-yhteys

Nyt myös yrityksillä on mahdollista lähettää ja vastaanottaa viestejä kuluttajien WhatsApp -sovellukseen. WhatsApp-yritysnumeron kautta lähetetyt viestit ovat salattuja. Jos asiakkaasi ei voi vastaanottaa WhatsApp-yritysviestejä, voit käyttää varalla tekstiviestilähetystä (fallback).

Pikaviestintä laajenee ja monipuolistuu

Tällä hetkellä SmartDialogin 1- ja 2- suuntaiset viestipalvelut ja Dialogikeskustelut tukevat SMS:n ja WhatsAppin lisäksi Facebook Messenger- ja Instagram Direct Message –viestejä. 

Yritysten viestintää monipuolistamaan on SmartDialogiin tulossa lähiaikoina vaiheittain myös ”laajennettu SMS” eli RCS –viestikanava. Tarkoittaa että yritysviestinnässä voidaan hyödyntää pikaviestintää entistä monipuolisemmin! 

Liitä viestintään mukaan kuvaa, ääntä tai liikkuvaa kuvaa. Viesteistä voit ohjata erillisille laskeutumissivuille, joissa voit kysyä esimerkiksi mielipide-palautteita tai antaa loppuasiakkaalle mahdollisuuden tehdä tilaus.

 

SmartDialogin palvelut

1-suuntainen viestipalvelu

Tavoita asiakkaasi 1-suuntaisilla SMS- ja WhatsApp-viesteillä

2-suuntainen viestipalvelu

Tavoita asiakkaasi 2-suuntaisilla SMS- ja WhatsApp-viesteillä

1-suuntainen viestipalvelu

1-suuntaisella viestipalvelullamme lähetät esimerkiksi tarjouksia ja tärkeitä muistutusviestejä asiakkaillesi eri pikaviestisovelluksiin.

Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.

Lue lisää

2-suuntainen viestipalvelu

2-suuntaisella viestipalvelullamme onnistuu viestien lähettämisen lisäksi myös asiakkaiden vastausten vastaanottaminen eri pikaviestisovelluksista.

Ota tekstiviestit ja WhatsApp-viestit osaksi yrityksesi viestintää monipuolisen ja selkeän api-rajapinnan avulla, tai operoi viestejä SmartDialogin web-hallintaliittymän kautta.

Lue lisää

Dialogipalvelu

Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat myös asiakkaillesi mahdollisuuden aloittaa vapaamuotoisia, chat-tyylisiä keskusteluita yrityksesi kanssa eri pikaviestisovelluksissa. 

Käytössäsi on useita pikaviestisovelluksia, esimerkiksi WhatsApp, SMS sekä Facebook messenger. Asiakkaasi käy keskustelua haluamassaan pikaviestisovelluksessa, ja yrityksesi hallinnoi kaikkia keskusteluita helppokäyttöisessä SmartDialogin web-hallintaliittymässä.

Lue lisää

Koodipalvelu

Koodipalvelulla hallinnoit digitaalisia koodeja, joita voit liittää teksti- ja pikaviesteillä tapahtuvaan viestintääsi. Koodit voivat liittyä esimerkiksi etujen tarjoamiseen, jossa koodin avulla saa verkkokaupasta alennuksen tuotteesta tai lahjan kivijalkamyymälästä. Koodien käyttömahdollisuudet ovat monipuoliset.

Lue lisää

Kyselypalvelu

Automaattisilla kyselyillä tekstiviesti- ja pikaviestikanavien kautta voit mitata esimerkiksi asiakastyytyväisyyttä tai henkilöstösi mielipidettä helposti ja kustannustehokkaasti. Kyselyviestiin on nopea vastata, jolloin vastausprosentit ovat korkeat! Näet reaaliaikaisen statistiikan web-hallintaliittymästä, jonka lisäksi saat tulosraportit automaattisesti sähköpostiisi.

Lue lisää

Survey Servicen kyselyt

Maksupalvelu

Maksupalveluiden avulla asiakkaasi maksavat pienet kertaostokset turvallisesti ja nopeasti suoraan mobiililaitteellaan, ja suorittavat laskun oman puhelinlaskunsa mukana.

Lue lisää

Haluatko lisää infoa palvelustamme?

Ota yhteyttä meidän asiakaspalveluumme support@arenainteractive.fi tai