Dialogipalvelu
Dialogipalvelu – Pikaviestintäkeskustelut
Dialogipalvelussa sujuvaa asiakasviestintää ja chat-keskusteluita
Outbound – Dialogipalvelulla lähetät yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia viestejä haluamillesi kohderyhmille, ja annat heille mahdollisuuden vastata viesteihin. Yhteydenotot ja keskustelut sujuvat asiakkaan näkökulmasta kätevästi SMS- ja WhatsApp-viesteillä.
Inbound – Voit tarjota eri kanavien kautta asiakkaillesi vaivattoman tavan ottaa yhteyttä yritykseesi, ja aloittaa vapaamuotoisia chat-keskusteluita yrityksesi työntekijöiden kanssa. Asiakaskokemus paranee, kun yritykseesi saa yhteyden nopeasti ja asiakas saa heti tarvitsemansa tiedon tekstiviestillä tai pikaviestillä.

Hallinnoit kontakteja ja ryhmiä, lähetät ja vastaanotat viestejä sekä käyt useita yhtäaikaisia uniikkeja chat-keskusteluita Dialogipalvelussa helppokäyttöisen ja selkeän web-hallintaliittymän avulla. Dialogipalvelun käyttöliittymä toimii sekä tietokoneella että mobiililaitteilla.
Dialog Service – Mitä voit tehdä Dialogipalvelulla
Lähetä Dialogipalvelusta yksittäisiä ja ryhmäkohtaisia SMS- tai WhatsApp -viestejä haluamillesi kontakteille ja kohderyhmille. Hallinnoi ryhmiä ja niissä olevia kontakteja.
Vastaanota Dialogipalveluun SMS-, WhatsApp- ja Metan Messenger-viestejä. Asiakkaat voivat vastata lähettämiisi viesteihin, tai ottaa yhteyttä eri medioiden kautta tekstiviestillä tai WhatsAppilla.
Käy chat-keskusteluita Dialogipalvelussa SMS-, WhatsApp- ja Metan Messenger-kanavissa. Voit keskustella asiakkaiden kanssa joko henkilökohtaisessa tai tiimin kanssa yhteisessä chat-näkymässä.
Outbound-viestintä — viestien lähetys

Inbound-viestintä — viestien vastaanotto

Chat-dialogit — viestikeskustelut

Dialog Service — Dialogipalvelun pääominaisuudet
Ryhmien hallinta
- Yritys voi muodostaa haluamansa määrän kontaktiryhmiä ja hallinnoida niitä
- Kontaktien yksittäinen lisäys / poisto
- Kontaktien tuonti
- Kontaktien segmentointi
- Mahdollisuus lähettää viestit ryhmälle suoraan omasta puhelimesta
- Ryhmäkohtainen viestilähetysten tarkastelu ja raportointi
- Email-to-SMS-Group
- Katso kaikki ominaisuudet tästä (Dialogiyhmien hallinta)
Viestien lähetys
- Viestit Suomeen ja ulkomaille
- Mahdollisuus nopeisiin Priority-viesteihin
- Viestilähetys, josta voi käynnistää dialogikeskusteluita
- Viestisisältöjen personointi
- Mahdollisuus rikastaa viestin sisältöä
- Viestien lähetys heti tai ajastettuna
- Markkinointikieltojen tarkistus
- Toimituskuittaukset, välitystiedot
- Katso kaikki ominaisuudet tästä (Dialogiviestien lähetys)
Chat-viestit
- Viestien vastaanotto SMS:llä / WhatsAppilla
- Mahdollisuus vastaanottaa viestejä verkkosivulomakkeen kautta (esim liidit))
- Saapuneeseen viestiin vastaaminen ja keskustelun käynnistäminen (SMS/WA)
- Keskusteluiden etenemisen seuranta ja lajittelu: uudet, luetut, vastatut, suljetut
- Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut
- Palvelu- ja käyttäjäkohtainen keskusteluiden seuranta
- Katso kaikki ominaisuudet tästä
Dialogiryhmien hallinta – ominaisuudet
– Yritys voi muodostaa haluamansa määrän kontaktiryhmiä ja hallinnoida niitä
– Yritys voi asettaa ryhmässä mukana olemiselle rajoituksia (ajallisia, määrällisiä)
– Yritys voi sallia omatoimisen ryhmään liittymisen tai poistumisen
– Automaattisten paluuviestien määrittäminen
– Kontaktien yksittäinen lisäys / poisto
– Kontaktien tuonti / vienti csv:llä
– Kontaktien tuonti käyttöliittymän tai rajapinnan kautta
– Yksilöivänä tietona puhelinnumero
– Kontakteille voi asettaa halutun määrän asiakaskohtaisia tietoja
– Kontaktien segmentointi
– Viestit koko ryhmälle tai ryhmän segmentoidulle osalle
– Email-to-SMS-Group
– Mahdollisuus lähettää viestit ryhmälle suoraan omasta puhelimesta
– Ryhmäkohtainen viestilähetysten tarkastelu ja raportointi
Dialogiviestien lähetys – ominaisuudet
– Viestit Suomeen ja ulkomaille
– Lähettäjä alfanumeerinen / oma tai jaettu numero: lyhytnumero, longcode, WA
– Viestimerkistöt GSM 03.38 ja Unicode
– Viestien ketjutus, max 3800 merkkiä
– Mahdollisuus nopeisiin Priority-viesteihin
– 1-suuntainen viestilähetys
– 2-suuntainen viestilähetys, josta voi käynnistää dialogikeskusteluita
– Viestisisältöjen personointi
– Viestipohjien käyttäminen ja tallennus
– Multimedia-tiedostojen käyttö viestipohjissa
– Mahdollisuus lisätä etukoodeja
– Mahdollisuus rikastaa WhatsApp-viestin sisältöä (kuva, ääni, video, Call-to-Action, Quick-Reply –toiminnot)
– Viestin esikatselu ennen lähetystä
– Viestien lähetys pysyville tai väliaikaisille kontaktiryhmille
– Viestien lähetys yksittäisille kontakteille
– Viestien lähetys heti tai ajastettuna
– Markkinointikieltojen tarkistus
– Lähetysten viestiliikennestatistiikka
– Toimituskuittaukset, välitystiedot
– Kuukausittainen laskutusraportointi
Chat-dialogit – ominaisuudet
– Dialogipalvelun tietojen tarkastelu
– Viestien vastaanotto SMS:llä / WhatsAppilla
– Mahdollisuus vastaanottaa dialogipalveluun liidiviestejä verkkosivulomakkeen kautta
– Yhteydenoton voi toteuttaa asiakkaalle helpoksi, esim. viesti suoraan palveluun QR-koodilla
– Saapuvien viestien sisällössä tekstiä tai kuvia
– Saapuneiden viestien ryhmittely palveluittain
– Mahdollista vastaanottaa viestejä ja vastata viesteihin suoraan 2-way palveluna
– Saapuneeseen viestiin vastaaminen ja keskustelun käynnistäminen (SMS / WA)
– Mahdollisuus liittää multimedia-tiedostoja WhatsApp-viesteihin dialogikeskusteluissa
– Keskustelun haku puhelinnumerolla
– Asiakkaan keskusteluhistorian tarkastelu
– Keskusteluiden etenemisen seuranta ja lajittelu: uudet, luetut, vastatut, suljetut
– Avoimeen dialogikeskusteluun voi palata ja jatkaa sitä myöhemmin
– Useat yhtäaikaiset dialogikeskustelut
– Keskustelun voi siirtää toiselle käyttäjälle
– Palvelu- ja käyttäjäkohtainen keskusteluiden seuranta
– Statusten mukainen seuranta
– Email-, SMS-, UI- notifikaatioiden käyttö saapuneista ja siirretyistä viesteistä
– Viestiliikenteen eritelty seuranta: 2-suuntaiset ryhmille lähetetyt viestit, saapuneet viestit, chat-viestit
– Kuukausittainen laskutusraportointi
Dialogipalvelun esittelyvideo
