Enreach-integraatiot

Integroi viestipalvelut Enreach soittojärjestelmiin

SmartDialog –palvelualustassa on suorat integraatiot älykkäiden kyselypalveluiden toteuttamiseksi osana Enreach Campaigns ja Enreach Voice -palveluita. ​Voit hankkia soittojärjestelmän viestipalveluiden integraatiot ​käyttöösi Arena Interactivelta tai Enreachilta.

SmartDialog ja Enreach -integraatioiden avulla voit yhdistää SMS -viestinvälityksen yksisuuntaisia ja kaksisuuntaisia palveluita inbound- ja outbound –soittojärjestelmiin. Voit liittää soittoihin automatisoituja mielipide- ja NPS- kyselyitä SMS:llä tai kyselylomakkeilla. ​

SmartDialogin modernit rajapinnat yhdistyvät suoraviivaisesti Enreachin järjestelmiin kontaktidatan haussa ja raportointidatan toimituksessa. Rajapintojen ohella voit tarkastella integraation viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet statistiikat ja viestiraportit.

Integraatiot
SMS laskutus ja mobiilimaksu​

Enreach -integraatiot

1- ja 2- suuntaiset SMS API -rajapinnat osana Enreach –soittojärjestelmiä Enreach Campaigns, Enreach Voice

Operaattoriyhteydet, lyhytnumerot, longcode-numerot

Kyselyviestien lähetys

Kyselyviestit lähetetään heti Enreach Campaing tai Voice soittojen jälkeen

Kyselyviestien lähettäminen on mahdollista useista soittotyypeistä, kuten sisään- ja takaisinsoitoista

Viestipalvelut

Viestien lähetys ja vastaanotto, yksittäiset ja ketjutetut viestit, SMS kyselyt ja lomakekyselyt

Lähetysajat, personointi, viestipohjat, ohjaukset, linkit verkkolomakkeille, paluuviestit

Raportointidata

Raportit koostetaan yrityksen määrittelemillä asetuksilla

Vastauskoosteet JSON ja CSV, lähetys HTTPS SFTP ja Email, reaaliaikainen seuranta käyttöliittymässä

Enreach-integraation hyödyt

Viestinnän monipuolisuus ja huomioarvo

Sujuvaa asiakasviestintää

Integroi SmartDialogin SMS-viestipalvelut Enreachin soittojärjestelmissä asiakasviestintään.

Parempi asiakaskokemus

Parempi asiakaskokemus

Kontaktoi asiakkaitasi, kysy heiltä mielipidettä toiminnastasi ja ota vastaan ajan tasalla oleva palaute.

Syvempi asiakasymmärrys

Syvennä asiakkaidesi tuntemista yhdistämällä viestintäkanavat asiakaspalvelun prosesseihin.

Toimitusvarmuus ja tietoturvallisuus

Toimitusvarmuus ja luotettavuus

Viestit toimitetaan nopeasti ja viestien perillemenosta saadaan varmistus.

Monipuoliset raportointimahdollisuudet

Monipuoliset raportointimahdollisuudet

Viestiliikenteen ja toimituskuittausten seuranta ja tarkat viestilokien statistiikat.

Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7

Reaaliaikainen seuranta ja asiakastuki 24/7

Valvomme palveluitamme ja niiden toimitusvarmuutta 24/7.

Enreach -integraatio

Integroi SmartDialogin SMS –viestipalvelut Enreachin soittojärjestelmäratkaisuissa asiakasviestintään, asiakkaiden kontaktointiin ja asiakaspalvelun prosesseihin. Kontaktiryhmien poiminnat CRM:stä, asiakaskyselyiden muodostaminen, palautteiden koosteraportit. Tavoitteena parempi asiakaskokemus ja asiakasymmärrys. 

Enreach Campaign Outbound

Asiakaspalvelu soittaa asiakkaalle. Soiton jälkeen Enreach Campaignista lähtee automaattisesti tieto SmartDialogin Kyselypalveluun, jossa tarkistetaan soiton tietoihin liittyvät asetukset ja rajoitukset. 

Asiakkaalle lähtee palvelun määrittelyiden mukainen SMS-kysely, joka voi sisältää useita ketjutettuja, asiakkaan vastausten perusteella muuttuvia SMS-viestejä.

Enreach Voice Inbound

Asiakaspalvelu ottaa vastaan asiakkaan soiton. Soiton päätyttyä asiakkaan tiedoista lähtee automaattisesti ilmoitus rajapintaan, joka tarkistaa palvelun asetukset. 

Hyväksytyn tarkistuksen jälkeen asiakkaalle lähtee SMS-viesti, johon asiakas vastaa.  Jos vastaus sisältää alhaisia arvosanoja, se lähetetään välittömästi eteenpäin, etukäteen määriteltyihin sähköposteihin.

Web-kyselylomakkeet

Asiakkaalle lähetettävä SMS-viesti voi sisältää linkin, joka ohjaa verkkosivuilla olevalle kyselylomakkeelle. Kyselyn linkki voidaan yksilöidä niin, että se kohdistuu tiettyyn tapahtumaan ja sisältää soittoon tai asiakaspalvelijaan liittyvää dataa.

Yritykselle lähetetään kyselyn vastauksista raportointidataa valinnan mukaan, joko kootusti tai reaaliaikaisena.

Käyttötapauksia ja referenssejä

Integroi SmartDialogin SMS –viestipalvelut Enreachin soittojärjestelmäratkaisuissa asiakasviestintään, asiakkaiden kontaktointiin ja asiakaspalvelun prosesseihin. Kontaktiryhmien poiminnat CRM:stä, asiakaskyselyiden muodostaminen, palautteiden koosteraportit. Tavoitteena parempi asiakaskokemus ja asiakasymmärrys. 

Enreach NPS Raskone

SmartDialogin SMS –viestipalvelut integroituna Enreach -soittojärjestelmään

Enreach NPS Luona

Asiakaskokemuksen mittaaminen Enreach–rajapintaan integroiduilla SMS-kyselyillä

NPS-kyselyt - Raskone
Enreach NPS Luona

Enreach -integraatio – tutustu ominaisuuksiin ja API dokumentaatioon

Yhdistä Enreach -integraatio muihin SmartDialogin palveluihimme

SmartDialog

SmartDialog

SmartDialog sisältää myös muita viestipalveluita. Voit hallinnoida palveluita helppokäyttöisellä käyttöliittymällä.

Asiakaskyselyt

Asiakaskyselyt

Tee NPS- ja mielipidekyselyitä SmartDialogin Kyselypalvelulla. Lähetä kyselyt ja vastaanota palautteet SMS –viesteillä.

2-suuntainen viestipalvelu

2-suuntaiset viestit

Jos haluat viestien lähettämisen lisäksi vastaanottaa asiakkailta viestejä, tutustu SmartDialogin 2-suuntaiseen viestinvälitykseen.

Enreach–integraation käyttöönotto

SmartDialog lisenssi

Integraatioon tarvitaan SmartDialog – lisenssi ja viestipalvelut: 1- tai 2-suuntaiset sen mukaan, onko tarve lähettää tai vastaanottaa viestejä.

Numerot ja yhteydet

Integraatiossa tarvittavien SMS–numeroiden hankinta ja yhteyksien hallinnointi sujuu avaimet käteen –periaatteella kauttamme.

SmartDialog konnektori

SmartDialogin viestipalveluiden Enreach –integraatio kytketään valittuun soittojärjestelmään, jolloin viestinvälitys on valmiina käyttöön.

Ota yhteyttä

Osta käyttöösi Enreach –integraatio

Voit ostaa Enreach–integraation Arena Interactivelta tai Enreachilta.

Lisätietoa Enreach -integraatiosta

Tutustu Enreach –integraation dokumentaatioon.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä meihin, jos kiinnostuit kuulemaan lisää SmartDialogin Enreach –integraatiosta.