Microsoft Power Platform

MS Power Automate, MS Power Apps, Azure Logic Apps

SmartDialog –palvelualustassa on suora ja luotettava integraatio älykkäiden viestintäpalveluiden toteuttamiseksi MS Power Automate, Power Apps ja Azure Logic Apps -palveluista. Näiden SmartDialog–integraatioiden avulla saat SMS- ja WhatsApp–viestit käyttöön globaalissa sidosryhmäviestinnässä.

SmartDialogin rajapintojen avulla lähetät ja vastaanotat Microsoftin pilviohjelmistoista 1-ja 2-suuntaisia tekstiviestejä ja WhatsApp-viestejä, hallinnoit kontakteja ja luot älykkäitä keskusteluita SMS- ja pikaviestikanavissa.

Rajapintojen ohella voit hallinnoida integraation viestiliikennettä SmartDialog web-käyttöliittymällä, josta näet tarkat statistiikat ja viestitapahtumat.

Integraation ominaisuudet

Integraation käyttökohteet

MS Dynamics CRM

Yhdistä SmartDialogin luotettavat viestintäkanavat Logic App –konnektorilla Microsoft Dynamics CRM:ään. Voit ylläpitää asiakastietojen hallintaa ja esimerkiksi automatisoida viestintää CRM:stä, kun uusi yhteyshenkilö on luotu tai tarjous sulkeutuu.

Azure Logic Apps

Lähetä ja vastaanota SMS-viestejä tai pikaviestejä integroimalla SmartDialogin rajapinnat REST API:n tai Logic Appin kautta Azuren ratkaisuihin.

Microsoft Office 365

Integroi SmartDialog Microsoft Office 365:ssä ja Power platformissa kaikkeen tarvitsemaasi viestintään, kuten esimerkiksi valvonnan SMS-hälytyksiin, 2-tasoiseen autentikointiin tai tunnusten aktivointiin.

Referenssit

Roger Studio

Roger on dataohjatun liiketoiminnan asiantuntijayritys

Sato

Sato on Suomen suurimpia vuokranantajia

Tarve

Tarve yhdistää dataa kahdesta eri asiakkuuden hallintajärjestelmästä sekä lähettää ja vastaanottaa kontakteille SMS-viestejä.

Ratkaisu ja Hyödyt

”Logic App tarjosi valmiin ja suoraviivaisen tavan toteutukselle. Logic Appin kautta integraatio onnistuu sujuvasti lukuisiin Microsoftin palveluihin ja muihin pilvipalveluihin.”

Sato-logo

Tarve

Tarve sujuvoittaa ja nopeuttaa kommunikointia asiakkaiden ja henkilöstön välillä.

Ratkaisu ja Hyödyt

”Käyttämällä SmartDialogin Microsoft –integraatiota Dynamics 365 –palveluissa, saatiin muodostettua nopeat SMS-viestikanavat lyhyiden ja kiireellisten viestien toimittamiseen halutuille kohderyhmille. .”

Integraation käyttöönotto

SmartDialog-lisenssi

Integraatioon tarvitaan SmartDialog –yritystilin lisenssi ja viestipalvelut: 1- tai 2-suuntaiset sen mukaan, onko tarve vain lähettää vai myös vastaanottaa viestejä.

Palveluiden ja henkilötietojen hallinnointi ja käsittely kattavasti osana sopimusprosessia.

 

Numerot ja yhteydet

Viestien vastaanottamiseen tarvitaan joko lyhytnumero, virtuaalinen longcode- numero tai WhatsApp Business –tilin WhatsApp-numero.

SmartDialog –integraatioissa käytettävien puhelinnumeroiden tilaaminen, asennus ja käyttö sujuu kauttamme avaimet käteen –periaatteella.

 

SmartDialog-konnektori

SmartDialog –lisenssin ja viestiliikenneyhteyksien lisäksi tarvitaan Micrsoftin SmartDialog–konnektori, jonka saat Arena Interactiven tai Microsoftin kautta.

Kytkettyäsi konnektorin palveluihin, on viestinvälitys valmiina käyttöön Logic Appsissa tai Power Automatessa.

 

Lisätiedot