Enreach

Enreach Campaigns, Enreach Call Center

SmartDialog –palvelualustassa on suorat ja luotettavat integraatiot älykkäiden kyselypalveluiden toteuttamiseksi osana Enreach Campaigns ja Enreach Call Center -palveluita. ​​

SmartDialog ja Enreach -integraation avulla voit yhdistää SMS- ja WhatsApp -viestinvälityksen yksisuuntaisia ja kaksisuuntaisia palveluita inbound- ja outbound –soittojärjestelmiin. Voit liittää soittoihin automatisoituja mielipide- ja NPS- kyselyitä SMS:llä tai kyselylomakkeilla. ​

Rajapintojen ohella voit tarkastella integraation viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet tarkat statistiikat ja viestiliikenneraportit.

Integraation ominaisuudet

Integraation käyttökohteet

Enreach Campaign outbound

Asiakaspalvelun soitettua asiakkaalle, lähtee Enreach Campaignista soiton jälkeen automaattisesti tieto SmartDialog Kyselypalveluun, jossa tarkistetaan soiton tietoihin liittyvät asetukset ja rajoitukset. 

Asiakkaalle lähtee palvelun määrittelyiden mukainen SMS-kysely, joka voi sisältää useita ketjutettuja SMS-viestejä, joiden sisältö voi muuttua asiakkaan vastausten perusteella.

Enreach Call Center inbound

Asiakaspalvelu ottaa vastaan asiakkaan soiton. Soiton päätyttyä asiakkaan tiedoista lähtee automaattisesti ilmoitus rajapintaan, joka tarkistaa palvelun asetukset. 

Hyväksytyn tarkistuksen jälkeen asiakkaalle lähtee SMS-viesti, johon asiakas vastaa. 

Jos vastaus sisältää huonoja arvosanoja, se lähetetään yritykselle tiedoksi välittömästi, esimerkiksi valittuihin sähköposteihin.

Web-kyselylomakkeet

Asiakkaalle lähetettävä SMS-viesti voi sisältää linkin web-kyselylomakkeelle. Kyselyn linkki voidaan yksilöidä

vastaajakohtaisesti siten, että se kohdistuu tiettyyn asiakastapahtumaan ja sisältää soittoon liittyvää dataa, esimerkiksi asiakaspalvelijan tiedot.

Yritykselle lähetetään kyselyn vastauksista raportointidataa valinnan mukaan, joko kootusti tai reaaliaikaisena.

 

Referenssit

Raskone

Raskone keskittyy kuljetuskaluston liikkeellä pitämiseen

Luona

Sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottaja sekä kumppani hyvinvointialueille ja yksityisille sote-alan toimijoille

Tarve

Raskone tarvitsi nopean, yksinkertaisen ja tehokkaan tavan kerätä palautetta asiakkailta

Ratkaisu ja Hyödyt

Tarjosimme Raskoneelle asiakaspalautteen keräämistä varten Enreach –järjestelmään automatisoidun NPS-kyselyn. SMS-viestinvälityksen kautta lähetettävä kysely integroitiin osaksi asiakaspalautejärjestelmää.

NPS-kyselyllä asiakkaiden arviot ja suosittelut voidaan kerätä nopeasti yhteen ja koostaa raporteiksi. Jos kyselyyn tulee alhaisia arviointeja, ne ohjataan automaattisesti eteenpäin, jolloin arvosteluun voidaan reagoida välittömästi ja ottaa tarvittaessa suoraan yhteyttä asiakkaaseen. SMS-kyselypalvelun ansiosta asiakaspalautteiden määrä on kasvanut, minkä johdosta Raskone voi entistä tehokkaammin parantaa omia palveluitaan.”

Tarve

Luona räätälöi ammattitaidolla sosiaali- ja terveyspalveluita aitoon tarpeeseen ja luovat yhteiskuntaan vaikuttavaa hyvinvointia.

Ratkaisu ja Hyödyt

”Luonan palveluissa mitataan NPS-suositteluindeksiä Arena Interactiven avulla. Valitsimme palvelun, koska yhteistyökumppanillamme Enreach oli jo rajapinta valmiina.”

Integraation käyttöönotto

SmartDialog-lisenssi

Integraatioon tarvitaan SmartDialog –yritystilin lisenssi ja viestipalvelut: 1- tai 2-suuntaiset viestipalvelut ja kyselypalvelu sen mukaan, onko tarve vain lähettää vai myös vastaanottaa viestejä.

Numerot ja yhteydet

Viestien vastaanottamiseen tarvitaan joko lyhytnumero tai virtuaalinen longcode- numero.

SmartDialog –integraatioissa käytettävien puhelinnumeroiden tilaaminen, asennus ja käyttö sujuu kauttamme avaimet käteen –periaatteella

 

 

SmartDialog-konnektori

SmartDialog –lisenssin ja viestiliikenneyhteyksien lisäksi tarvitaan valittuun soittojärjestelmään tehty SmartDialogin Enreach–integraatio, jonka saat Arena Interactiven ja Enreachin kautta.

Lisätiedot