Enreach
Enreach Campaigns, Enreach Call Center
SmartDialog –palvelualustassa on suorat ja luotettavat integraatiot älykkäiden kyselypalveluiden toteuttamiseksi osana Enreach Campaigns ja Enreach Call Center -palveluita.
SmartDialog ja Enreach -integraation avulla voit yhdistää SMS- ja WhatsApp -viestinvälityksen yksisuuntaisia ja kaksisuuntaisia palveluita inbound- ja outbound –soittojärjestelmiin. Voit liittää soittoihin automatisoituja mielipide- ja NPS- kyselyitä SMS:llä tai kyselylomakkeilla.
Rajapintojen ohella voit tarkastella integraation viestiliikennettä SmartDialogin web-käyttöliittymästä, josta näet tarkat statistiikat ja viestiliikenneraportit.
Integraation ominaisuudet
- Kyselyiden luominen, kyselyviestien lähettäminen
- 1- ja 2- suuntainen SMS-viestinvälitys, viestien lähetys ja vastaanotto osana Enreach –soittojärjestelmiä
- Kontaktidatan tuominen palveluun, viestien vastaanottajien valinta ja rajoitukset
- Yksittäiset viestilähetykset, ketjutetut SMS-kyselyviestit, lähetysten ajankohdan valinta (lähetyssyklit, päivät, kellonajat)
- Viestien personointi, viestipohjien käyttö, yleiset ja uniikit linkit web-kyselylomakkeelle
- Vastausten kerääminen, tulosten seuraaminen
- Valmiit vastausvaihtoehdot (numerot, merkit, avoimet)
- Vastausajan määrittely (kauanko viestiin voi vastata) ja vastausviestien aiheuttamien toimenpiteiden määrittely
- Paluuviestit saapuneisiin vastauksiin, valmiit viestipohjat, vastausviestien edelleenlähetys
- Kyselylomakkeen vastausten vastaanotto CSV-tiedostona
- Kyselyiden tulokset raakadatana, erillisinä raportteina halutulla syklillä, visuaalisesti web-käyttöliittymästä
Integraation käyttökohteet
Enreach Campaign outbound
Asiakaspalvelun soitettua asiakkaalle, lähtee Enreach Campaignista soiton jälkeen automaattisesti tieto SmartDialog Kyselypalveluun, jossa tarkistetaan soiton tietoihin liittyvät asetukset ja rajoitukset.
Asiakkaalle lähtee palvelun määrittelyiden mukainen SMS-kysely, joka voi sisältää useita ketjutettuja SMS-viestejä, joiden sisältö voi muuttua asiakkaan vastausten perusteella.
Enreach Call Center inbound
Asiakaspalvelu ottaa vastaan asiakkaan soiton. Soiton päätyttyä asiakkaan tiedoista lähtee automaattisesti ilmoitus rajapintaan, joka tarkistaa palvelun asetukset.
Hyväksytyn tarkistuksen jälkeen asiakkaalle lähtee SMS-viesti, johon asiakas vastaa.
Jos vastaus sisältää huonoja arvosanoja, se lähetetään yritykselle tiedoksi välittömästi, esimerkiksi valittuihin sähköposteihin.
Web-kyselylomakkeet
Asiakkaalle lähetettävä SMS-viesti voi sisältää linkin web-kyselylomakkeelle. Kyselyn linkki voidaan yksilöidä
vastaajakohtaisesti siten, että se kohdistuu tiettyyn asiakastapahtumaan ja sisältää soittoon liittyvää dataa, esimerkiksi asiakaspalvelijan tiedot.
Yritykselle lähetetään kyselyn vastauksista raportointidataa valinnan mukaan, joko kootusti tai reaaliaikaisena.
Referenssit
Tarve
Raskone tarvitsi nopean, yksinkertaisen ja tehokkaan tavan kerätä palautetta asiakkailta
Ratkaisu ja Hyödyt
”Tarjosimme Raskoneelle asiakaspalautteen keräämistä varten Enreach –järjestelmään automatisoidun NPS-kyselyn. SMS-viestinvälityksen kautta lähetettävä kysely integroitiin osaksi asiakaspalautejärjestelmää.
NPS-kyselyllä asiakkaiden arviot ja suosittelut voidaan kerätä nopeasti yhteen ja koostaa raporteiksi. Jos kyselyyn tulee alhaisia arviointeja, ne ohjataan automaattisesti eteenpäin, jolloin arvosteluun voidaan reagoida välittömästi ja ottaa tarvittaessa suoraan yhteyttä asiakkaaseen. SMS-kyselypalvelun ansiosta asiakaspalautteiden määrä on kasvanut, minkä johdosta Raskone voi entistä tehokkaammin parantaa omia palveluitaan.”
Tarve
Luona räätälöi ammattitaidolla sosiaali- ja terveyspalveluita aitoon tarpeeseen ja luovat yhteiskuntaan vaikuttavaa hyvinvointia.
Ratkaisu ja Hyödyt
”Luonan palveluissa mitataan NPS-suositteluindeksiä Arena Interactiven avulla. Valitsimme palvelun, koska yhteistyökumppanillamme Enreach oli jo rajapinta valmiina.”
Integraation käyttöönotto
SmartDialog-lisenssi
Integraatioon tarvitaan SmartDialog –yritystilin lisenssi ja viestipalvelut: 1- tai 2-suuntaiset viestipalvelut ja kyselypalvelu sen mukaan, onko tarve vain lähettää vai myös vastaanottaa viestejä.
Numerot ja yhteydet
Viestien vastaanottamiseen tarvitaan joko lyhytnumero tai virtuaalinen longcode- numero.
SmartDialog –integraatioissa käytettävien puhelinnumeroiden tilaaminen, asennus ja käyttö sujuu kauttamme avaimet käteen –periaatteella
SmartDialog-konnektori
SmartDialog –lisenssin ja viestiliikenneyhteyksien lisäksi tarvitaan valittuun soittojärjestelmään tehty SmartDialogin Enreach–integraatio, jonka saat Arena Interactiven ja Enreachin kautta.
Lisätiedot
Kyselypalvelun ominaisuudet löydät Arena Interactiven verkkosivuilta
Tarkat dokumentaatiot rajapinnoista löydät Open API –portaalistamme:
Saat SmartDialog –viestipalvelut demokäyttöön trial-polusta
Palveluiden ostaminen suoraan verkosta tai myynnin kautta: sales@arenainteractive.fi
SmartDialog –asiakastuki joka arkipäivä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi: support@arenainteractive.fi